Taip greitai besikeičiančiančiame marketingo departamente vienas elementas išlieka nepakitęs – vartotojas yra svarbiausias! Sėkminga organizacija pasižymi visapusišku dėmesiu klientams. Marketingo skyrius yra arčiausiai vartotojo, tad geriausiai gali atliepti ir jo besikeičiančius poreikius. Tačiau vis dar nedaugelis įmonių gali pasivadinti „Customer centric“ organizacijomis, nes tam reikia ne tik pasiryžimo apversti procesus, bet ir specifinių kompetencijų.
Konferencijoje atsakysime į klausimus:
- Kaip dirbtinis intelektas keičia vartotojų pažinimą?
- Nuo ko pradėti norint atliepti vartotojo poreikius?
- Nuo jauno iki vyresnio amžiaus vartotojų. Kaip suprasti ir įtikti kiekvienai vartotojų grupei?
- Kaip sukurti gerąją vartotojo patirtį pasitelkiant skaitmeninį marketingą?
- Kodėl ir kaip dėmesys vartotojui virsta pardavimais?
- Kokios priemonės užtikrina gerąją vartotojo patirtį ir jo lojalumą prekės ženklui?
Konferencija skirta: marketingo, komunikacijos, pardavimų, viešųjų ryšių specialistams ir vadovams, verslo sektoriaus atstovams, vadovams, ir visiems, kuriems rūpi jų įmonės, organizacijos ar produkto augimas.
Renginio trukmė: ~7 val.
Organizatorius – Lietuvos marketingo asociacija (LiMA).
Dalintis nuoroda el. paštu